🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار(۲)

(ثبت: 5586) اسفند 5, 1396 
انتظار(۲)

انــــتـظــار(۲)

بـــی تـــو بـــا ایــــن دلِ تــنـگ چــه کـــنــم

قـلـبی کــه شــده تـو سیـنه سـنگ چـه کـنم

تــــو کـــه گـفــتی کـــــه زود بر مـیـگــــردی

بـــاحــــرفِ مــــردمِ هـــزار رنـگ چـه کــنــم

هــر دری کــه صــدا کــند بــه خیالم که تویی

تــا که برگردی باصدای این همه زنگ چه کنم

هـــمــه از آمـدنــت بهمن دروغ مـی بــافــنـد

تـــو بـگو کـه بـا دروغ و نـیـرنــگ چــه کـنـم

شــاعــر:کــاظــم عــفــتــیــان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    اسفند 7, 1396

    درود

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا