🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توبه عاشق

(ثبت: 5641) اسفند 14, 1396 
توبه عاشق

         «تــوبــهٔ عــاشــق»

ای عـشـق چه میخواهی تو باز از من و جانم

توکه میدانی که من از کردهٔ خویش پشیمانم

نـشـستی بــاز دوبـاره بــر درِ ایــن کــوی مــن

تــا کـه آتـش بـزنـی بــاز تـو بـر روح و روانم

مــن کــه از تــو تــوبـــه کـــردم بــی خـــیال

بـرو بـردار تو دسـت از سرِ این حالِ پریشانم

روزگــارم کـنـون بــر وفـــقِ مـــراد اسـت برو

مــن دگـر آنـکــه تــو خــواهـی نتوانم،نتوانم

صـــد بـــارِ دگــــر اگـــــر کـــــه بــــاز آیــــی

مــن هــمــانــم کــه هــمــانــم کــه هــمــانــم

شـــاعــر:کــاظــم عـفـتـیـان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. آرمیتا مولوی

    اسفند 15, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا