🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی کاظم عفتیان چهل کمان
تاریخ تولد: 1365/09/10
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

ساکن
خراسان رضوی
سرخس،بزنگان،کلاته عوض

آخرین اشعار کاظم عفتیان چهل کمان

توبه عاشق

کاظم عفتیان چهل کمان 14 اسفند 1396

         «تــوبــهٔ عــاشــق»

ای عـشـق چه میخواهی تو باز از من و جانم

خوانش: 673

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

بی وفا

کاظم عفتیان چهل کمان 11 اسفند 1396

  “بــی وفــا”

رفـتـی وآتــش زدی بـر بـاغ و بستانم چرا

خوانش: 2614

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

بی تو

کاظم عفتیان چهل کمان 08 اسفند 1396

بــهـــارِ بــــی تـــــــو

        زمــســتـانـیسـت ســـــــــرد

سایر

خوانش: 266

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

شیدایی

کاظم عفتیان چهل کمان 08 اسفند 1396

★شــیـــدایــــی★

خوشا آن روز که از عشق ِ تو  دیوانه شَوم

خوانش: 822

سپاس: 2

توکه باشی

کاظم عفتیان چهل کمان 06 اسفند 1396

تو که باشی

تــوکــه بــاشـی آخــرش بــاتــو مــنــم یــار شــوم

خوانش: 634

سپاس: 3

تعداد نظر: 2