🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توکه باشی

(ثبت: 5596) اسفند 6, 1396 
توکه باشی

تو که باشی

تــوکــه بــاشـی آخــرش بــاتــو مــنــم یــار شــوم

تــوکــه بــاشـی بـیـخــیـال غـــم و اغــیــار شــوم

تــوکــه نیـستی گـشـته ام دیـوانـه ات لـیلای مــن

تــوکــه بــاشـی از رُخـَت دوبـاره هـوشـیـار شــوم

مـیـرسـد دسـتـم بــه تــو آخــر نـمـیـدانــم کــجــا

تــا بــه کــی در حــســرتِ لـحـــظـهٔ دیــدار شــوم

غـــمِ تـــو از دلِ مـــن بـــاتـــو کـــه بــایــد بـــرود

تــو نـباشـی بـا کـی غـیرازتـوکـه غمـخـوار شـــوم

مـینشـینم تـــا ســحـر تــاکــه نـخــوابـم ای دریــغ

چـون کــه خـوابــم بـبـرد مـحــالــه بـیـدار شـــوم

لـحـظـه ای ازفـکـرِمـن هـرگـز نــرفــتـی تــو چــرا

تـــو نـبـــاشـی تــــا ابـــد مـمکـنــه بـیـمـار شـــوم

مــــیـــکـنـی ایـــــنــقــدر چـــرا عــشـــوه و نـــاز

تــو بــیــا نــازت فــروش تـــا کـه خـریـدار شــوم

شــعــر:کــاظــم عـفـتـیــان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    اسفند 8, 1396

    مانا باشید و موفق

  2. آرمیتا مولوی

    اسفند 8, 1396

    سلام

    موفق باشید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا