🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کاظم عفتیان چهل کمان

         «تــوبــهٔ عــاشــق»

ای عـشـق چه میخواهی تو باز از من و جانم

خوانش: 673

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

  “بــی وفــا”

رفـتـی وآتــش زدی بـر بـاغ و بستانم چرا

خوانش: 2614

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

بــهـــارِ بــــی تـــــــو

        زمــســتـانـیسـت ســـــــــرد

سایر

خوانش: 267

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

★شــیـــدایــــی★

خوشا آن روز که از عشق ِ تو  دیوانه شَوم

خوانش: 822

سپاس: 2

تو که باشی

تــوکــه بــاشـی آخــرش بــاتــو مــنــم یــار شــوم

خوانش: 634

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

انــــتـظــار(۲)

بـــی تـــو بـــا ایــــن دلِ تــنـگ چــه کـــنــم

خوانش: 284

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

  نم کشیده احساسم

                         از وقتی که تو رفتی

سپید

خوانش: 298

سپاس: 3

رسوا

مـــیــشــوم رســوا و امــشـــب دل بــه دریـــا مـــیـــزنـــم

خوانش: 157

سپاس: 2

انـــتـــظــار(۱)

بـی تــو بــا ایــن قـلـبِ بــیـمار چـه کــنــم

خوانش: 209

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

مادر

نــه قلم تابِ نوشتن دارد

سایر

خوانش: 500

سپاس: 1

فــــاطمــه

فـاطمه دُخـتِ مـحمـد داغ تــو در دلِ مــاست

سایر

خوانش: 168

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

                      “بــــٰـار اِلـٰــــهـٰـا”

آمـــــدم امــشـب بـــه ســـویـــت نـــا امــــیــد و رو ســـیـــاه

سایر

خوانش: 828

سپاس: 0

    “پـــــــــــــــدر”

مـظـهـرِ ایـستادگی درد مـــا را تـسکین اســــت پـدر

سایر

خوانش: 2626

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

خدا

وقــتی چـــشام بــارونـیــه

سایر

خوانش: 285

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

             “تـــــــــوبــــــــــه”

امــشــب بـــــه ســــویـــــت آمـــدم

سایر

خوانش: 244

سپاس: 2

تعداد نظر: 2