🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیدایی

(ثبت: 5602) اسفند 8, 1396 
شیدایی

★شــیـــدایــــی★

خوشا آن روز که از عشق ِ تو  دیوانه شَوم

درپئ عشق توآزاد ازاین منزلِ ویرانه شوم

سر نَهَم بر درِکویت که شَوم مست وخراب

بی  خیالِ هر چه جامُ و میُ و پیمانه شَوم

خـمِ اَبـروئ تـو دیـدم بـه دلـم لـرزه فـکـنـد

خـوشا آن روز کـه از روئ تـو مستانه شَوم

گـــشــتـه اَم شــیـدائ آن چـشـمِ خــمــارت

خـُرّم آن روز کـه در کوی تـو افـسانـه شَوم

خـــواب زِ چــشــمـانـم ربــودی یـک نـگــاه

شمـعِ شبهـایم شــوی دورِ تـو پـروانه شَوم

روز و شـــب اشــک می چِــکد از گـونـه ام

تو بـیا وِردِ زبانِ این محـفل و کاشانه شَوم

???? #شاعر_کاظم_عفتیان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا