🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی وفا

(ثبت: 5621) اسفند 11, 1396 
بی وفا

  “بــی وفــا”

رفـتـی وآتــش زدی بـر بـاغ و بستانم چرا

خـنـده را بـردی ز ایـن لـبهای خـندانم چرا

گـشتـه بــود روشـن ز تــو شـب هــای مـن

رفـتی و بـا خـود تـو بـردی ماه تابانم چرا

تــــوطــبـــیـب و مـــرهـــمِ دردهــای مــن

رفتی پاشیدی نمک برزخمِ بی درمانم چرا

مـی ســرودم نـغــمـه آزادی و دلـبـسـتـگی

رفـــتـی و کـــــردی تـــــو زنــــدانـــم چرا

مـی پـیچـید عـطر تـو در کلـبهٔ پرمهرِعشق

بـردی از کـاشـانه ام ایـن بوی مستانم چرا

عشق تو پوشیده بود چون لباسی این تنم

ایـن چنین رفتی تو آخر کردی عریانم چرا

بـا تـو چـون بـلبـلِ آوازه خـوان بـودم ولی

داغ تو ماند برسینه ام کردی تو گریانم چرا

پـا نهـادی در دلـم از عـشق تـوشـاعر شـدم

رفتی و حتی نخواندی بیتی از دیوانم چرا

شاعر:کاظم عفتیان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 13, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا