🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندوه سبز

(ثبت: 3217) بهمن 7, 1395 
اندوه سبز

اندوهِ سبز است 
انبوهِ مزرعه
درچشمان خوشه‌چین

اشکان‌ ملک‌پور 
___________________

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 11 
  1. اشکان عزیز 

    زیباست 

  2. اشکان عزیز 

    زیباست 

  3. سوگند صفا

    بهمن 8, 1395

    سلام و درود……زیباااااا…..کوتاه…عالی زنده باشین و نویساااا…یاعلی

  4. نگار حسن زاده

    بهمن 9, 1395

    درود بر شما

    بسیار عالی و جذاب بود

    موفق باشید

  5. مه ناز نصیرپور

    بهمن 9, 1395

    بسیار عالی

  6. جالب بود پریسکه ی خوبی بود .مرسی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا