🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اندیشه های زرد

(ثبت: 211649) تیر 20, 1398 

قومی به شوق شقاوت نشسته اند
آنجا مرو که بال پرنده شکسته اند
>
اندیشه های زرد
عفونت فکری سیاه
در شرجی ترین مزخرفات و خرافات دیو جهل
حوصله ها را گسسته اند
<
اکنون مسیح و ناجی گل های پرپرم
پرواز را، به نام تو آغاز می کنم

19 تیر 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    تیر 20, 1398

    🌿👏👏👏🌿🌺🌷🌺🌺🌺
    بسیار زیباست

    • طارق خراسانی

      تیر 20, 1398

      سلام و درود بر جناب معصومی عزیز

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏

  2. طارق خراسانی

    تیر 20, 1398

    سلام و درود بر دختر شاعرم خانم مینا تمدن خواه ارجمند

    شما و دوستان گرانمایه وبسایت شعر پاک را متبرک کرده اید.
    خوشحالم در خدمت شما عزیزان هستیم.

    سپاس از حضور گرمتان

    در پناه خدا 🌿🙏

  3. سلام و درود استاد ارجمند

    نغز و سلیس و روان ….

    دستمریزاد و دلنمیراد.

    پایدار باشید به مهر

    💐💐🌸🌸🌸💐💐

    🌸تقدیمی به استاد گرامی 🌸

    نشستهِ کُنج خرابات محو در سیما
    شکسته بال ببینی چو مرغکی تنها

    چه انتظار کشیدم سراغم آید کس
    به دادِ من برسد، تا مرا ز کُنج رها

    ولی اله بایبوردی

    20 / 04 / 1398

    🌸🌸🌺🌺🌸🌸

    • طارق خراسانی

      تیر 20, 1398

      سلام و درود بر استاد گرانمهرم

      سپاس از اینکه همیشه در کنارمان هستید

      در پناه خدا 🌿🙏

  4. محمدعلی رضاپور

    تیر 20, 1398

    درودها استاد بزرگوار🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      تیر 20, 1398

      سلام و درود بر فرزند گرانمایه ام

      سپاس از حضور آن عزیز

      در پناه خدا 🌿🙏

  5. فائزه ناظر

    تیر 20, 1398

    درودتان باد گرامی استاد
    ممنون از لطف و مهربانی که دارید

    ما از آن دلشدگانیم که دلبر گیرند

    نه ز خود باختگانیم ، که سَروَر گیرند

    دوستانیم هماهنگ- دل و باده- حریف

    نه از آن بنده وَشانی که «ولیّ» ، برگیرند

    ما از آن سوختگانیم که در آتش ِعشق

    همچو ققنوس در آیند ، و شَهپَر گیرند

    🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 20, 1398

      سلام و درود بر دختر عزیزم خانم ناظر

      سپاس از حضور پر مهرتان

      ممنون از شعر زیبایی که مرقوم داشته اید

      در پناه خدا 🌿👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا