🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انسان فراموش شده

(ثبت: 6092) خرداد 12, 1397 

 

شهادت مظلومانه امیر مومنان علی علیه السلام بر همه انسان ها، تسلیت باد

*   *   *

قرآن حقیقی، بخدا جان علی(ع) ست

ایمان و پرستش، فقط ایمان علی(ع ست

انسان فراموش شده در تاریخ؛

با سنجش معیار حق، انسان علی(ع) ست

*   *   *

مظلومیت علی(ع)به پایان نرسید

یعنی که عدالتش به سامان نرسید

این قصه ی مظلومیت انسان است

افسوس،! کسی به داد انسان نرسید

*   *   *

کشتند علی(ع)را،نه علی(ع)، قرآن را!

مردانگی و مروت و ایمان را

در جهل بشر، فقط همین بس باشد

نشناخته واقعیت انسان را

#رضا_زمانیان_قوژدی 
21رمضان 1438 هجری قمری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. علی احمدی

    خرداد 13, 1397

    استاد زمانیان آزاد مرد و تیز بین 

    اعتقادات زیبا و عاشقانه تان را پاس مینهم به شخصیت معنوی و بزرگوار امام علی علیه السلام 

    مانا بمانید به مهر ایزدی 

    • رضا زمانیان قوژدی

      خرداد 13, 1397

      سلام و درود سرور ارجمند و دوست عزیزم استاد احمدی گل.

      ممنون از لطف شما.شرمنده م نکنید

  2. Z .M

    خرداد 13, 1397

    درود برشما جناب زمانیان گران ارج

    بسیار زیبا و دلنشین

    قلمتون هماره مانا و نویسا

    در پناه حضرت حق پایدار و برقرار باشید.

  3. علی رفیعی

    خرداد 13, 1397

    سلام و درود استاد زمانیان عزیز

    بسیار عالی و ارزشمند و موثرقلم زده اید

    اجرتون با آقا امام علی علیه السلام ان شاءالله

    التماس دعا…شهادت حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام تسلیت باد.

    • رضا زمانیان قوژدی

      خرداد 13, 1397

      سلام بر بر دوست و استاد ارجمندم جناب رفیعی عزیز 

      متشکر از مراحمتون.

      این ایام بر شما هم تسلیت باد.

      یاعلی

  4. منصور شاهنگیان

    خرداد 15, 1397

    درود بر شما و 

    کلام شما …

    • رضا زمانیان قوژدی

      خرداد 16, 1397

      سلام استاد شاهنگیان بزرگ

      سپاس از حضور پر مهرتان.

      مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا