🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انسان ناکام

(ثبت: 241763) شهریور 24, 1400 

انسان ناکام

نه بیمارم نه حیرانم نه تنها
نه می جویم دلی بر بامِ عشقم
نه اقیانوس امیدم نه شادی
نه دیگر مبتلا در دامِ عشقم

نه با مَستان مرا باشد مَلَنگی
که من سرباز گمنامم دَرین دِیر
دگر مَستانگی در تیرِ ما نیست
که من انسانِ ناکامم دَرین دِیر

۱۴۰۰/۶/۱۷

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 24, 1400

    🌷💐🌷💐🌷💐🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا