🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سجاد حقیقی ( آرام )

 

آزادی ( ۲ )

سپید

خوانش: 178

سپاس: 1

 

دماوند

سپید

خوانش: 147

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

(بوسه)

باز دلم سخت مویه می کنه امشب

سایر

خوانش: 146

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

انسان ناکام

نه بیمارم نه حیرانم نه تنها

چهارپاره

خوانش: 181

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

کمان

باشد همه ایام تو خوش ، ای شهِ راد

رباعی

خوانش: 164

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

(دستانت)

دستانِ تو سایبانی ست جاوید

سپید

خوانش: 156

سپاس: 2

تعداد نظر: 3