🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کمان

(ثبت: 241382) شهریور 2, 1400 

کمان

باشد همه ایام تو خوش ، ای شهِ راد

بُستان کرامت همه از آنِ تو باد

سیمای محبت ز تو دیدم منِ دیو

ای عشق کمان تیره و دلریش مراد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 2, 1400

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

  2. سجاد

    شهریور 23, 1400

    خواهش

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا