🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انیس تنهایی

(ثبت: 210717) خرداد 22, 1398 

بنام خدا

خسته‌ام از تمام انسان‌ها
از همین کوچه‌ها، خیابان‌ها

نو بهارا بیا دگر کافی‌ ست
لرز در سردی زمستان‌ها

گر نیایی بدون شک دیگر…
می‌شود بی تو سست ایمان‌ها

روح ما گرچه فکر آزادی ست،
جسم ما هست توی زندان‌ها

غرق در حسرت نگاه توایم
غرق در حس نیمه شعبان‌ها

کشتی نوح هم بدون شما
غرق می‌شد درون طوفان‌ها

العجل ای انیس تنهایی…
العجل ای دلیل باران‌ها

جان به لب‌ها رسیده؛ کاری کن
پیش از آنکه رود ز تن جان‌ها

“انیس تنهایی”
علی رفیعی وردنجانی
۲۱خرداد ۱۳۹۸ ساعت۲۲

 

 

 

 

نقدها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 22, 1398

    سلام بر استاد رفیعی عزیز

    به به
    به به

    کیف که چه عرض،کنم ؟ حظ کردم
    رفتم تا در وبلاگ ماه را باید تماشاکرد و رفت به نمایش گذارم
    یکی از زیباترین آثار شماست .

    دز پناه خذا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  2. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 23, 1398

    🌺🌺👏👏👏
    درود بر استاد رفیعی نازنین.
    چه تقارن زیبایی!
    لحظاتی قبل از خواندن شعر زیبای شما همینطور که در پای سیستم نشسته بودم، اندکی به چُرت اندر شدم.خواب زیارت مضجع شریف امام رضا(علیه آلاف التحیه والثناء) را دیدم.حال خوشی بود که وصف نا شدنی است.بلافاصله این شعر زیبای شما باعث تداوم آن حال بی نظیر گردید.
    جزاکم الله خیرا

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    خرداد 22, 1398

    سلام و درود بر استاد رفیعی گرامی

    زیباست …..

    اجرتان با ولایت …

    آخرین منجی بشریت …

    تقدیمی :

    ما عاشقان کوی الست عبادتیم
    همراز عشق و عاشق مرغ سعادتیم

    حلاج وار از سر و جان نیست واهمه
    در کارزار جنگ به ایمان رشادتیم
    .
    .
    .
    ولی اله بایبوردی

    🌹🌸❤️🌸🌹

  2. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 22, 1398

    بروندادی از حس باطنی انسان های ستم کشیده در انتظار یک منجی غیبی است. اللهم عجل لولیک الفرج و ایده بالنصر و اخرجنا لتصره قاهرین. سلام و درود خدا بر شما باد شعر مفید و زیبایی بود💐

  3. مریم محبوب

    خرداد 22, 1398

    درود بر شما شاعر توانا🌷

    جان به لب‌ها رسیده؛ کاری کن
    پیش از آنکه رود ز تن جان‌ها

    🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿

  4. سلام استادرفیعی عزیز…….دستمریزاد بزرگوار…….🌿🌺🌺🌿

  5. جواد مهدی پور

    خرداد 22, 1398

    سلام و عرض ارادت محضرتان جناب استاد رفیعی عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر پاک و قشنگتان

    سر بلند باشید به مهر

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا