🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اهدای اعضا

(ثبت: 249353) تیر 28, 1401 
اهدای اعضا

 

گفتم کنم اعضای بدن را اهدا
شاید که شود کسی به مرگم احیا

دیدم به دل شکسته کس طالب نیست
یا بر جگڔی که خون نمودش غمها.

سیدرضاموسوی راضی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    تیر 28, 1401

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌷

  2. طارق خراسانی

    تیر 28, 1401

    سلام و بس درود

    عالی ست
    بکر و بدیع و زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌹👌🌿

    • 🙏🙏🙏💖💖💖
      💖💖🙏🙏
      🙏💖
      💖
      مهر نگاهتان را سپاس استاد طارق عزیز.
      مشق میکنیم و درس پس میدهیم استاد جان.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا