🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تحفه ی مرغوب

(ثبت: 260124) خرداد 2, 1402 

 

رفتی و با رفتنت در سینه ام آشوب شد
شادمانیهایمان در شهر دل ، سرکوب شد

رفتی و داغت بود ساکن میان سینه ام
جوی جاری شد ز چشم و دشت رخ مرطوب شد

خیل غم از هر طرف چون لشکری سرکوبگر
زخمه بر جانم زد و تار تنم مغلوب شد

بر سرانگشتان دستم مانده بوی زلف تو
عاقبت هم در چلیپایت دلم مصلوب شد

رفتنت انداخت بر ارکان هستی ام شکست
چرخ روز و روزگارم ناقص و معیوب شد

خواستم تسکین دهم درد دلم با چامه ایی
واژگان در صف شدند و این غزل مکتوب شد

در میان جان راضی شور بر پا میکنی
از همین شور است شعرش تحفه ایی مرغوب شد.

 

سیدرضاموسوی راضی
غزل در بحر
رمل مثمن محذوف

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 2, 1402

    درود بر شما جناب راضق آرجمند
    رفتی و با رفتنت در سینه ام آشوب شد
    درود بر شما غزلی زیبا با تصویری غم انگیز سروده اید
    شادمانی و سر سبزی ارزانی دل مهربانتان باد
    🙏🌸🙏🌺🌸🙏🌺🙏🌸🌿

    • 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
      🌹🌹🌹🌹🌹
      درود و سپاس طلعت بانوی عزیز… تأخیر بنده در عرض ادب را ببخشایید. مدتی درگیر بیمارستان و بستر بودم.
      تندرست باشید و پرنشاط.

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 2, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا