🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سید رضا موسوی راضی

 

رفتی و با رفتنت در سینه ام آشوب شد

غزل

خوانش: 59

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

سید رضا موسوی راضی

غریب

سید رضا موسوی راضی 28 اردیبهشت 1402

 

با من غمزده شادی و سرورست غریب

قطعه

خوانش: 186

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

نازنینم ما همآن اطفال دیرین توایم

غزل

خوانش: 121

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 2

 

می برد سرمایه هامان بی امان ، گرگ اجل

غزل

خوانش: 130

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

 

آرزو دارم که این نوروز و سال پیش رو

غزل

خوانش: 210

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

امشب به یادت سبزه را سیراب باران میکنم

غزل

خوانش: 151

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

مصالح بیت

عمر خود را پای عشقت نازنینم باختم

غزل

خوانش: 279

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

قطعه

……… لازم و متعدی ………….

قطعه

خوانش: 114

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

 

چون نباشد در وجودت خوی نیک آدمی

دوبیتی

خوانش: 129

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

ای تمام هستیم ، دفتــــــر بنامت باز شد

غزل

خوانش: 182

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

 

خواستم تا غزلی نغز سرایم به رسای پدرم

غزل

خوانش: 261

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

با من شیدای عاشق اینچنین بد تا مکن

غزل

خوانش: 140

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

……. محافظ دل …….

باز کن پنجرهء دل که وزد مهر در آن

غزل

خوانش: 103

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

در بلادی که بود آن طرف خانهء ما

مثنوی

خوانش: 180

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

باید اینک شیشهء تردیدها را بشکنیم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 162

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

منم آن شاعـر دلدادهء محبوبه نواز

غزل

خوانش: 114

سپاس: 8

تعداد نظر: 6

 

هیچ دانی بید مجنون ازچه رو شد سر به زیر؟

دوبیتی

خوانش: 604

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

شهــر من دیر زمانیست که در گیر تب است

غزل

خوانش: 216

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

آسمان صاف است و آبی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 260

سپاس: 1

تعداد نظر: 8

 

دلم تنگست و دلگیرم ، ازین ویرانسرا سیرم

غزل

خوانش: 143

سپاس: 4

تعداد نظر: 6