🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزوهای بهاری (بهاریه)

(ثبت: 257526) فروردین 2, 1402 

 

آرزو دارم که این نوروز و سال پیش رو
باشد آن سالی که عمری کرده بودی آرزو

تندرست و شادمان باشی و سرشار از نشاط
آرزوهایت بر آورده ببینی مو بمو

آرزو دارم جهان را پر ز امن و راحتی
گم شود پیکار و بشکوفد نهال گفتگو

آرزو دارم بروید مهربانی از زمین
همقدم با یاس و سوری ، اطلسی و برگ بو

آرزو دارم بریزد خنده از لبهایتان
دائما با غنچه های خنده باشی روبرو

غم نیابد راه قلبت را و گم گردد به راه
عشق گردد فاتح دلهایتان بی جستجو

بر سر سجاده راضی خواهد از سالار عشق
تا بریزد مهر نابش را برایت در سبو.

 

سیدرضاموسوی راضی
غزل بهاریه در بحر ؛
رمل مثمن محذوف

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 2, 1402

    سلام

    غزل زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌🌹🌱

    • سید رضا موسوی راضی

      فروردین 14, 1402

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      ❤💙🤍💜❤🤍
      با درودی از صمیم جان خدمت شما و با آرزوی بهترینها برایتان امیدوارم سلامتی قرین با تمامی ایامتان باشد.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا