🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اِلتیامِ دردها…

(ثبت: 232899) آبان 6, 1399 
اِلتیامِ دردها…

 

بَس که از دُنیایِ غَمگینَم، زُدودی گَردها…

مانده ام «مِی» گویَمَت، یا اِلتیامِ دَردها ؟!

با تو در این عَصرِ نامَردی، نِمیدانَم چِقَدر…

«اِستِکانَم را زَدَم، بَر اِستِکانِ… مَردها ؟!»

«مهران اسدپور»