🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایستاده مردن…

(ثبت: 210673) خرداد 21, 1398 
ایستاده مردن…

« به نام خدا »

لذتم چون بدونِ منتِ خَلق…
بارِ خود را به دوش بُردَن بود…
حاجَتَم از خُدایِ خود هَر دَم…
مثلِ سَرو ایستاده مُردَن بود !

« مهران اسدپور »