🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایل

(ثبت: 260589) خرداد 15, 1402 

 

ایل ، ما را نشان خواهد داد
وقتی در قلب طبیعت
و به حکم تقدیر
دل هایمان را به هم خواهیم داد

با نوای دوالالی
دستمال بازها و چوب باز ها
شادمانه خواهند رقصید

و در پایکوبی عشق مان
دهل و کرنا خواهند نواخت
سواران تیر خواهند انداخت

گویی دست سرنوشت
ناف تو را به نام من برید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا