🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اینجا

(ثبت: 233088) آبان 11, 1399 

(عیش مدام )

گفت با همنفسم عیش مدامست اینجا
گفتم این جود و کرم اوج مرامست اینجا

گفت داروی دلم گر برسد نیمه شبی
گفتم این گر بشود نیک بکامست اینجا

گفت با صدق و صفا دوست ترت میدارم
گفتم این جود و صفا باز کدامست اینجا

گفت من بوسه دهم حال دلت خوب شود
گفتم این بذل کنی کار تمامست اینجا

گفت فردا تو بیا شهد عسل را بچشان
گفتم این نقد رسان نسیه حرامست اینجا

گفت تیمار نیاز ست که ز پا افتادی
گفتم این بار مرا کار، تمامست اینجا

گفت ژولیده چرا خواب رطب می بینی
گفتم این حکمتم از ماه صیامست اینجا

#_کیهان_ژولیده_انارکی

@keyhanzjolideh66

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 11, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 11, 1399

    درودها
    غزلی زیبا و جلیل را میهمان قلم سبز شما بودم
    هماره تندرست و نویسان باشید بزرگوار
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    آبان 11, 1399

    درود بر شما

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

  4. موسی عباسی مقدم

    آبان 11, 1399

    سلام استاد انارکی گرانقدر بسیار زیبا وعالی بودشادکام باشیددر پناه خدا🌹🙏🍃🌿💐

  5. دانیال فریادی

    آبان 11, 1399

    سلام استاد بزرگوار

    از خواندنش لذت وافر بردم

    سلامت باشید وشاد🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا