🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد غم

(ثبت: 252873) آبان 18, 1401 

 

میلاد.غم

رفته ای  شاید  نبینی حاصل  جانبازیم
سال نُه بر پا  شده  ای  مادر  پروازیم

سالهایی در نبودش جان و دل را سوختم
سر  نهادم  من  کلاهی  بر دل  ناز  نازیم

یاد ایامی که بودم   طفل مظلوم   زمان
کودکی می کرد و میشد روزها همبازیم

مادرم را دوست می دارم ولی دلتنگ او
گشتم و خالیست دستانم ز روز   ماضیم

فصل زیبای بهارم شد خزان از  هجر او
اینچنین پژمرده شد برگ  گل شیرازیم‌

قطره های اشک میریزد ز چشم خسته ام
با همه دل بستگی از زندگی ناراضیم

نُه خزان از دوریت مادر فغان دارم هنوز
موی ژولیده شده برفی چسان می سازیم

 

#_کیهان_ژولیده_انارکی

@keyhanzholideh66

۲۷ ابان غروب مادر
۲۸ ابان طلوع  مادر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 18, 1401

    سلام و درود جناب ژولیده
    خداوند، درگذشتگان تان را بیامرزد 🌿🌿🌿🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    آبان 18, 1401

    سلام و احترام جناب انارکی عزیز

    یاد و خاطر مادر ارجمندتان گرامی باد

    روحشان شاد

    💐🙏🌺🌸

  3. امیر اصلانی

    آبان 18, 1401

    فصل زیبای بهارم شد خزان از هجر او
    اینچنین پژمرده شد برگ گل شیرازیم‌

    بسیار زیبا و خوش حس بود این شعر

    برایتان بهترین ها را آرزو دارم

    دستمریزاد💐💐💐💐💐💐

  4. طلعت خیاط پیشه

    آبان 18, 1401

    درود بر شما که بعد از سالها هنوز فراموش نگرده اید مادرتان را
    خدا به شما سلامتی و طول عمر همراه با شادمانی عطا نماید.روحشان شادو یادشان گرامی .
    نمی دانم چگونه یک انسان می تواند مادرش را فراموش کند و احوالی از او نپرسد.
    👏👏👏👏🌺🌺🌺🌺

  5. زهرا آهن

    آبان 19, 1401

    درود بر شما

    روان مادر گرامی شاد و در آرامش جاوبدان

    با آرزوی تندرستی برای جنابعالی🌺🌺🌺