🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کیهان ژولیده انارکی

 

هر جور زدی سازت  بر ساز  تو   رقصیدم

غزل

خوانش: 108

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

میلاد.غم

غزل

خوانش: 288

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

(جبر روزگار)

خسته ام گاهی ز جبر و گاه دیگر اختیار

خوانش: 830

سپاس: 5

تعداد نظر: 1

(دل دادم )

شده ام شاعرِ چشمانِ تو چون دل دادم

خوانش: 342

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

(غافل)

تا شدی سنگ گرانی چو عقیق یمنی

خوانش: 337

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

باید

باید از معرکه ی چشم تو فریاد کنم

خوانش: 311

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

می شکند دلم یقین گر برسد ملال او

خوانش: 259

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

از‌ نگاه سرد او جان و دلم لرزید و رفت

خوانش: 472

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

میگذرد

گردش چرخ فلک بی من و ما میگذرد

خوانش: 925

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

(آهسته)

اگر من دوست میدارم چنین امواج تکراری

خوانش: 179

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

(کاش)

کاش یک بار دگر تحفه نگارم بودی

خوانش: 190

سپاس: 1

(نمی بخشم)

نباید از دلم بیرون کنم عشق زلیخا را

خوانش: 268

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

(عاقبت)

نه کند عاقبت ما به جدایی برسد

خوانش: 177

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

(می ترسم)

اگر از چشم شهلا و درشت یار می ترسم

خوانش: 164

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

(حال دیارم)

این روزها حال دلم پر اضطرابست

خوانش: 289

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1

(عیش مدام )

گفت با همنفسم عیش مدامست اینجا

خوانش: 169

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

(چشمان کارون )

وقتیکه عمری از غمت همواره دلخون بوده ام‌

خوانش: 214

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 2

(زخم کاری )

تیر مژگان تو وقتی زخم کاری می شود

خوانش: 740

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

(میل قمر)

من از دلواپسی های، دلم ، هر شب خبر دارم

خوانش: 321

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

(نقش خیال)

در گلستان خیالم، نقش تو پر میزند

خوانش: 283

سپاس: 5

تعداد نظر: 2