🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقصیدم

(ثبت: 266573) دی 9, 1402 

 

هر جور زدی سازت  بر ساز  تو   رقصیدم
تو عشوه   نمودی   و  بر  ناز تو  رقصیدم

هر جور   زدی دف را لرزید تنم اما
بر شور   و سه گاه آن   آواز تو رقصیدم

هر گاه مخالف بود   آواز    سه گاه  تو
در   سایه ی  چشمان   طناز  تو رقصیدم

در گوشه ی ایوان این چرخ نگون هرشب
هی غمزه  نمودی   و  شیراز تو رقصیدم

در   رهرو   کوی  تو گردیدم  و چرخیدم
چون کفتر   جلدی بر پرواز تو  رقصیدم

(ژولیده )شدم   عمری تا در ره عشق تو
هر جور زدی  سازت بر ساز تو رقصیدم

 

#_کیهان_ژولیده_انارکی

مفعول  مفاعیلن مفعول مفاعیلن
هزج مثمن اخرب
ذوالبحرین

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. همواره به دلخواهت با سازِ تو رقصیدم

    دل بُردی و دل دادم دمسازِ تو رقصیدم

    آهنگِ دوپاره ۱۴ هجایی، با گامِ ۷هجاییِ تن‌تن‌تتتن‌تن‌تن‌
    مفعول مفاعیلن مفعول مفاعیلن
    هزج مثمن اخرب

  2. سلام و درود

  3. سلام

    به نظرم اثر نیاز به چکش‌کاری، ویرایش، و تجدید نظر دارد

  4. سلام و درود

    غزل زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا