🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اینچنین بودم، آنچنان هسم

(ثبت: 5964) اردیبهشت 18, 1397 

 تا به دنبال آب و نان هستم

در پی سیم و زر روان هستم

غافل از گوهری که خود دارم

فکر تایید دیگران هستم

دزد، گوهر ربود و من در خواب
یا به بازی چو کودکان هستم

دست و پا می زنم میان گناه

غرق در لذت و جوان هستم

برف پیری نشست بر سر من

سست و بی حال و ناتوان هستم

عمر، بیهوده این چنین، طی شد

که چنینن بودم و، چنان، هستم

۹۶/۰۴/۲۸ مرتکب شدم…ر.زم
#رضـــــازمانیـــــاݩ‌قوژدی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 20, 1397

    درود بر قوژدی عزیز شعرهاتون روان وخوب هستند بدون حشوو زواید

    فقط از سیم وزر وگوهر استفاده کرده اید که مقداری تو ذوق می زنند اگر از معادلهای اینها استفاده کنید شعر امروزی تر بشود بهتر است مگر مجبور به استفاده باشید که کاری نمی شود کرداستعاره برف پیری هم خیلی نخ نماست موفق باشی

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 20, 1397

      درودها استاد عباسی بزرگوار

      آموزه هاتان را آویزه گوش می کنم.

      البته این کار متعلق به یکسال پیش است و ویرایش نکردم.کاملا درست می فرمایید.

      مانا باشید

نظرها
  1. علی احمدی

    اردیبهشت 20, 1397

    سپاس…سپاس….سپاس  بی حد و مرز

    شیفته زبان حالم استاد زمانیان …لذت بردم

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 20, 1397

      درود و عرض ادب و احترام.استاد احمدی دلبر

      آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند.

      دقیقا وصف اشعار زیبای شماست.

      مانا باشید

  2. مهدی صادقی مود

    اردیبهشت 20, 1397

    سلام جناب زمانیان گرامی

    زیبا سروده اید

    درودتان

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 21, 1397

      درودها استاد صادقی بزرگوار

      سپسگزارم.محبت دارید.

      مانا باشید

  3. علیرضا حکیم

    اردیبهشت 21, 1397

    درود گرامی

    این شعرتون ه زیبا بود

    باشید و بسرایید

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 21, 1397

      درودها استاد حکیم عزیز

      زیبا دیدن عادت شماست که اندیشه ای زیبا دارید.

      برقرار باشید

  4. منصور شاهنگیان

    اردیبهشت 21, 1397

    … که چنان بودم و چنان هستم …

    آری عمرمان به همین دلبستگی های گذرا گذشت و چه زود و چه سریع …

    مثل باد …

    درودها به شما …

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 21, 1397

      سلام استاد شاهنگیان بزرگوار

      فرمایشتان متین.

      مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا