🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای دنیا…

(ثبت: 999) اسفند 23, 1394 
ای دنیا…

ای دنیاااااا………

گوش هایت را خوب باز کن

تا چیزی را که گرفته ای

پس ندهی..

نه سال کهنه ات را میدهم..

و نه سال جدیدم را تحویل می گیرم.

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 24, 1394

    سلاااام

    خیلی خووووب بود خواهری

    موفق باشی 

    یاحق

    ق

  2. نگار حسن زاده

    اسفند 24, 1394

    آخ آخ آخ طفلک دنیای بی عید

    سلام راضیه جان

    باباااااااااا

    یکم مهربون باش با دنیا

    گناه داره طفلی

    آفرین خیلی زیبا بود

    مرحبا

    ماشالا دوتا خواهر خیلییییی خوب شعر می گید

    موفق باشید هر دو

  3. علی معززی

    اسفند 24, 1394

    سلام راضیه بانو

    آفرین..آفرررین…

  4. عسل رادمنش

    اسفند 24, 1394

    سلام و مهر نازنین

    بسیار ناب و زیبا بود/قلمت استوار

  5. سمانه تیموریان

    اسفند 25, 1394

    عرض سلام 

    درود فراوان 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا