🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای پرستو…..

(ثبت: 257816) فروردین 10, 1402 

 

ای پرستو
مرا آنجا بِبَر که
نفسی به تمنایِ دمی هوایِ آزاد
به مسلخ نمی رود در حبسِ حصارهایش
برایم قصه ای بگو عادل تر از نوشیروان
که خسته از ظلمتِ این روزهایم
می شود اگر؟؟
دمی به وادیِ بی دژ وُ بی دژبان
بِگردان مرا
آنجا که
آسمانش صلح می بارد وُ زمینش صداقت می روید
آری…هر کجا رفتی
داد و بیدادم را به گوشِ روزگاران بازگو
اگر چه می دانم که دیگر سلیمانی نیست
تا فهمی کند از هیاهویِ نهانت……

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    فروردین 10, 1402

    درود جناب خانمحمدی
    شاد و سلامت باشید 🌷🌷

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 10, 1402

      بسیار سپاس از مهرتان گرانمایه و ارجمندم زنده و پاینده باشید

  2. فروردین 10, 1402

    درود بر شما
    جنس درد و قلمتان از جنس خود ماست
    یعنی میشود واقعا میشود در هوای آزاد پرواز کرد…!؟
    حال که دژ و دژبان از حقیقی به مجازی هم رسیده، این دیگه غم اندر غمه!

    سلامت و نویسا باشید🌺

    • علی زمان خانمحمدی

      فروردین 10, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه…… می شود اگر بالی برای پرواز باشد

  3. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 11, 1402

    🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا