🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای کاش کنارِ تو دغل باز نبود

(ثبت: 6320) تیر 30, 1397 

بی تو به سرای بوسه اعجاز نبود 

اعجاز به شوقِ بالِ پرواز نبود 

ایران نه که این، به آسمان سر می بُرد

ای کاش کنارِ تو دغل باز نبود

 

1397/4/30

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):