🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بادبادک

(ثبت: 232136) مهر 12, 1399 

– بادبادک:

بادبادکِ دلتنگی هستم،
که در گندم‌زار رها شده ست…

آه؛
سخت منتظرِ برگشتنم!

#لیلا_طیبی (رهـا)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 12, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐🌷🌷🌷🌺🌺🌺

  2. سعید فلاحی

    مهر 17, 1399

    سلام و درود🙏🙏👏👏👏👏👏👏🌹بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا