🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بادبادک!

(ثبت: 254609) دی 20, 1401 

 

بادبادک! چه خوب می رقصی!

چون شفق با غروب می رقصی

رفته خورشید و، مانده دریا، سرخ

چون سری روی چوب می رقصی

باد، آباد باد و باده به باد!

(و گزینش و خوانشی دیگر برای لَخت پایانی:

باد، آباد باد و باده به داد!)

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 17 
  1. جواد مهدی پور

    دی 20, 1401

    درود بر شما استاد رضاپور گرامی

    زیباست

    از سروش دلنشینتان بهره بردم

    بادبادک! چه خوب می رقصی!

    چون شفق با غروب می رقصی

    رفته خورشید و، مانده دریا، سرخ

    چون سری روی چوب می رقصی

    باد، آباد باد و باده به باد!

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    شادکام باشید

    ❤️🌹❤️

    • سلام و درود و سپاس استاد مهدی پور گرانقدر
      و همچنین

      🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
      🌿❤️🌹❤️🙏

  2. درود جناب رضاپور
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی
    🌷🌷

  3. سیاوش آزاد

    دی 20, 1401

    سلام
    به یاری حق غزل شریف را کی نشر می دهید؟

    • سلام و درود
      به زودی ان شاء الله

      بیش از بیست بیت است هنوز تایپش نکرده ام. ضمنا چند سروش دیگر هم قبلا برای نشر در سایت فرستاده بودم.
      احتمالا نوبت غزل، اوایل هفته ی آینده می شود.

      • سیاوش آزاد

        دی 20, 1401

        سلام البته مدیر محترم می توانند نوبت نشر را جلوتر بیاورند

      • سیاوش آزاد

        دی 20, 1401

        به به غزل بیش از بیست بیت به نظر می رسد قصیده وار باشد یا مولوی وار
        منتظر غزلم و فرمود
        فَصَبْرٌ جَمِيلٌ ۖ وَاللَّهُ الْمُسْتَعَانُ

    • منتظر سروش هایتان هستیم.
      کوتاه اند و تایپ شان هم آسان تر است.

      • سیاوش آزاد

        دی 20, 1401

        سروش ها که برای ترکاندن است مگر اول بهمن نباید نشر یابند؟
        که فضای شعرپاک هم با شروع بهمن سروشانه شود چون الان منتشر کنیم کولاک کرده ایم به نظرم همه به خصوص شما از نشر سروش تا اول بهمن خودداری کنیم بعد روز اول بهمن همه سروش غیب باشند

        • آخر اگر همه ی سروش ها را اول بهمن بترکانیم،
          ممکن است دل ها یکباره بترکند.
          می توانیم از هم اکنون ترکاندن را آغاز کنیم.
          این گونه، تا بهمن ماه، ترکاندن، خود بخود محقق خواهد شد.

  4. طارق خراسانی

    دی 20, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

    • سلام و درود و ارادت
      خداوند، یار و نگهدارتان
      ❤️🌿🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌿❤️

  5. آرمان پرناک

    دی 20, 1401

    درود بر خالق سروش؛ استاد رضاپور ارجمند
    اگر فرصت اجازه دهد و عمری باقی باشد، مشتاقم، سروش های بهمن ماه را بخوانم
    قلمتان همیشه سبز
    🌸🌸🌸🌸🌸

    • سلام و درود و سپاس تان جناب پرناک بزرگوار
      از خواندن اشعار زیبایتان لذت می برم.
      یه خواست خدا در خدمت تان هستیم. امید که از شما بزرگوار هم گاهی سروش هایی زیبا بخوانیم!
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا
      🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا