🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران تُردِ طردشدگی

(ثبت: 269990) خرداد 7, 1403 
باران تُردِ طردشدگی

از چشمان تو
به کوی دل نازک دلم
باران تُردِ طرد شدگی می بارد
گرچه
از چشمانت باران می بارد
بر دل دلگیرم
اما سال‌هاست سقف خانه دلم
خشک و ترک خورده است

 

#مجید_محمدی(تنها)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 7, 1403

    لایک کردم ، چون سوای بحث باقی کلمات، از ترفند ” ترد و طرد ” استقبال می کنم

  2. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1403

    سلام‌ و خیر مقدم 🌹

    بسیار عالی ست 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا