🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازتاب

(ثبت: 5292) دی 16, 1396 
بازتاب

ای‌دریغــــا سیـــنه‌ها،پُر دردشد 
رنگِ‌رخسارِ جمـــــاعت،زردشد 
خانه‌هامیدانِ‌جنگی‌باطل‌ست 
کیمــــیایِ این زمــــــانه مَرد شد 
پیشِ‌رویک‌حرفْ‌پشتِ‌سَردگر 
دست‌های‌گـــرمِ مَردُم‌سرد شد 
کَس‌به‌فکرِمشکلِ‌همسایه‌نیست 
غرقِ‌افکارِ خودش،‌هرفــردشد 
احتــــرام پـیــــــرها ، نابـــــود شد 
بی‌ریا و با محبت ، طــــرد شد 
کُن‌به‌اعمالِ‌خودت‌حامی نظر 
سهمِ‌هــــرکَس‌هرچه‌که‌آوَرْدْشد 
بازتابِ‌کارِ مــا ، تــــقدیر مــاست 
حاصلِ‌هرکَس هــرآنچه‌کَردشد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما 

    عالي سروده ايد دست مريزاد واقعا درد اين روزها رو گفته ايد

    • سلیمان حسنی

      دی 18, 1396

      سلام،لطف دارید.سپاسگزارم.پاینده باشید

  2. درود بر شما 

    عالي سروده ايد دست مريزاد واقعا درد اين روزها رو گفته ايد

  3. حاصل هر کس هر انچه کرد شد 

    احسنت 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا