🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازیگر

(ثبت: 209465) اردیبهشت 2, 1398 

راستش را بخواهی
من عشق
را از پشت کوه آورده ام
شاید برای تو
بی کلاس باشد
اما در کلاس عشق،
#غیرت
پاس کرده ام
و میدانم نهایتا چند واحد هم
از چشمانت می افتم …
مهم نیست…
این روزها
عاشقی بازیگر می خواهد
و من هنرش را بلد نیستم

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 3, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا