🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازیگری

(ثبت: 229421) تیر 26, 1399 

 

روزگــار بــازی نــکـن مـا اهلِ بازی نیستیم
نــازِ مــا دیــگر نــکِـش فـکرِ فَرازی نیستیم

نامِ ما را خط بزن از حرفه ی بازیگری
سـاز را مـوزون نـزن درگیر سـازی نیستیم

شـــد تــمــام زندگی نجوا بر درگاه تو
در نــیـاز قـانع شـدیم غـرقِ نیازی نیستیم

سـوخــتـیم در آتــشِ ســنـگـیـنِ شَرم
روزگار بـــازنـده ایـم و اهـلِ بازی نیستیم

رسول مهربان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    تیر 26, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عسل اسدیان

    تیر 26, 1399

    درود برادر عزیز و ادیبم جناب مهربان،
    بسیار لذت بودم از قلمتان زیبا بود.
    قلمتان نویسا وپایدار باشید.
    🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 27, 1399

    سلام و درود
    زیبا بود. هوای وزن را هم داشته باشید
    که نازک طبع است و رنجور🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا