🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز تویی مقابلم!

(ثبت: 241086) مرداد 20, 1400 

 

هرچه کنم نمی شود، تا بروی تو از دلم
از تو فرار می کنم، باز تویی مقابلم!
پای کشیده ام ز تو، تا بروی ز خاطرم
باز به کوچه باغِ غم، دستِ تو شد حمایلم
آبِ رُخم تو بُرده ای،خواب و خورم گرفته ای
نی تو مرا رها کنی، نی به تو باز مایلم
آب شوم، تو جوی من،جوی شوم، تو آبِ من
حل کنم اَر مسایلی، باز تویی مسایلم
عقل به جنگ تن به تن، عشق،تمامِ حرفِ من
عقل چه غائله به پا کرده به عشـق قایلم!!
دل به جهان نبسته را، تاجِ شهان شکسـته را
از چه گدای خود کنی؟ رو زِ بَرم ،نه سائلم
لحظه به لحظه سوختم،جان شده،لب بدوختم
کی غمِ دل فروختم…؟ این نشد از فضایلم؟
صورت من رصد مکن،درد مرا به صد مکن
داسِ نگاه تو مگر!!، کی برسد به حاصلم؟!
نقص من است آشکار، نزد رئوف کردگار
من که نگفته ام چنین:«مرد خدا و کاملم»
کودکی ام به عاشقی،طی شد و لطفِ ایزدم
«عمر ، به خوانِ هفتم و… مثلِ همان اوایلم»
طارق دل شکسته را..، با غمِ خود نشسته را
هیچ رها نمی کنی، “. “و “_” ، ف و ا ص ل م [1]
…..
بادِ خزان وزیده است…، باز گرفته این دلم
کی به بهار می رسم؟ خط بکشد به مشکلم
[1]. نقطه و خط، فواصلم
13 آبان 1393

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. مجید محمدی

    مرداد 20, 1400

    درود بر شما استاد عزیز مثل همیشه عالی و پر از احساس بود👏👏🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 20, 1400

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  2. طارق خراسانی

    مرداد 20, 1400

    سلام

    سپاس از مهر حضورتان

    🌿🙏🌹🌿

  3. اله یار خادمیان

    مرداد 21, 1400

    سلام و درود بر شما استاد طارق عزیز ماه اندیشه
    تانهایت هستی در خشان باد
    🌷🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌸🌸

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 21, 1400

    سلام و درود و ارادت
    و دست مریزاد❤️🙏

  5. کبری محمدی

    مرداد 21, 1400

    سلام
    بسیار عالی سروده اید
    برقرار باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا