🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باشد

(ثبت: 6444) مرداد 25, 1397 

در شهر گدا گرچه فراوان شده؛ باشد
دولت سخنش گرهمه چاخان شده ؛باشد
گر پول همه می رود از منطقه بیرون
در کشور اگر گریه فراوان شده؛ باشد
گرچهره ما زرد شده مثل هلو نیست
خون دل ما لقمه ای از نان شده ؛باشد
گر گلپری از خانه زده رفته به بیرون
گر دختر او فاسد دوران شده ؛باشد
دزدی شده شغل همه ی دولتیان گر
سرگین خرار ارزش تومان شده؛ باشد

گر نیست نمازی تو ومن را توی منزل

از دین اگر شیخ پشیمان شده؛ باشد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):