🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باغ افسردگی

(ثبت: 240520) تیر 20, 1400 

 

آن ‌قدر پُشتِ پایت اشک ریخته‌ام؛
که درمن،
باغ های افسردگی ریشه دوانده‌‌‌اند.
***
مرا دریاب!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. لیلا طیبی

    تیر 25, 1400

    درود

    ممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا