🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بام غم

(ثبت: 6990) آبان 9, 1397 

اگر از آب ودانه پر نمی کردم بر خودرا

زروی بام غم پر داده بودم کفتر خودرا

میان آسمان شب پر از پرواز عاشق بود

اگر درمان نمی کردم فقط زخم پر خودرا

شبیه طوطی ی خوشرنگ دایم در قفس بودم

نچیدم از لبت انجیرهای نوبر خودرا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):