🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باهم

(ثبت: 1494) اردیبهشت 27, 1395 

هر روز به پای قول خود می مانند

ماندم که چگونه وقت را میدانند

تنظیم شده حنجره هاشان با هم

باهم همه ی خروس ها می خوانند

عفت نظری

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    اردیبهشت 28, 1395

    زیباست ، آفرین رباعی موزون و معناداری از شما خواندم.

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1395

    سلام و درود

    الحق رباعیات شما همه زیبا و دارای پیام است

    در پناه خدا…………………………………………………………………

  3. زهره خسروی

    اردیبهشت 28, 1395

    سلام خانم نظزی

    زیبا سروده اید

  4. زهره خسروی

    اردیبهشت 28, 1395

    سلام خانم نظری

    ببخشید متوجه نشدم نظری را اشتباه تایپ کرده ام

  5. نوید دانایی هوشیار

    اردیبهشت 28, 1395

    سلام بانو

    رباعی جالبی سرودید

    آفرین

    بی اختیار لبخند روی لبم نشست.

    برقرار باشید

  6. فاطمه صابر

    اردیبهشت 30, 1395

    چه تصویر قشنگ و جالبی بود 

    حس خوبی داشت 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا