🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار۲

(ثبت: 3712) فروردین 2, 1396 
بهار۲

از زندگی تو سر بر آورد بهار
از ابر دو تا چشم تر آورد بهار

با شعبده بازی جناب باران
از جیب زمین گلی در آورد بهار

عفت نظری
سال نو بر شما مبارک

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 4, 1396

    درود بر شما

    خیلی زیبا قلم زده اید.

    موفق باشید گلبانوی عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا