🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می شکنند

(ثبت: 3777) فروردین 14, 1396 
می شکنند

بی عاطفه اند و غنچه را می شکنند
در فکر خود اند دست و پا می شکنند

با این همه زشتی چه نیازیست به سنگ
از شرم همه آینه ها می شکنند

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 15, 1396

    سلام خانم نظری عزیز 

    مانند تمام رباعی های تا  زیباست 

    بی عاطفه ها دل مرا می شکنند

    در پناه خدا 

    • عفت نظری

      فروردین 26, 1396

      سلام ممنون استاد خراسانی عزیز از لطفتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا