🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیرنگ

(ثبت: 3732) فروردین 6, 1396 
نیرنگ

نیرنگ زد آن زرنگ دورم زد و رفت
بی عاطفه ی دورنگ دورم زد و رفت

نامرد چقدر ساده گیرم آورد
میدان شدم و قشنگ دورم زد و رفت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    فروردین 6, 1396

    درود بانوی گرامی

    رباعی زیبایی خواندم 

    بهارتان فرخنده باد

  2. مسعود رستمزاد

    فروردین 6, 1396

    درود و سال نو مبارک

    بسیار عالی سرودید

  3. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1396

    سلام و درود 

    خیلی زیبا 

    به به

    دوره، دوره ی دور زدن هاست 

    افرادی آنقدر ما را  دور  زدند که خود  دچار سرگیجه شدند… نمیدانم شکلک خنده بگذارم یا گریه؟

    در پناه خدا شاد زی 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا