🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار عفت نظری
عفت نظری

همزبان

عفت نظری 26 فروردین 1396

دنبال رفیق و همزبان افتاده

گنجشک دلم از آشیان افتاده 

رباعی

خوانش: 440

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

عفت نظری

گدازه

عفت نظری 26 فروردین 1396

در چشم شراب تازه می ریزد عشق

در گوش بتون و سازه می ریزد عشق

رباعی

خوانش: 409

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

عفت نظری

می شکنند

عفت نظری 14 فروردین 1396

بی عاطفه اند و غنچه را می شکنند

در فکر خود اند دست و پا می شکنند

رباعی

خوانش: 340

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

عفت نظری

نیرنگ

عفت نظری 06 فروردین 1396

نیرنگ زد آن زرنگ دورم زد و رفت

بی عاطفه ی دورنگ دورم زد و رفت

رباعی

خوانش: 588

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

عفت نظری

بهار۲

عفت نظری 02 فروردین 1396

از زندگی تو سر بر آورد بهار

از ابر دو تا چشم تر آورد بهار

رباعی

خوانش: 453

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

عفت نظری

دسته گلها

عفت نظری 02 فروردین 1396

آن خط شکنان صبح فردا چه شدند؟!

آن گمشدگان عشق زهرا چه شدند؟!

رباعی

خوانش: 418

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

عفت نظری

بهارتر

عفت نظری 26 اسفند 1395

خوب است که بی قرارتر برگردد

دلخون برود انار تر برگردد

رباعی

خوانش: 601

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

عفت نظری

چاپ کتاب

عفت نظری 26 اسفند 1395

ترسم نکند به من تبر ظلم کند

من به قلم او به این اثر ظلم کند

رباعی

خوانش: 397

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

عفت نظری

گره ها

عفت نظری 26 اسفند 1395

تا آمدنت زمین زمان می گیرد

می گردد و رو به آسمان می گیرد

رباعی

خوانش: 361

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

عفت نظری

بذر جنون

عفت نظری 18 اسفند 1395

تا فکر تو را مدام در سر دارم

از اول شب تا به سحر می بارم 

رباعی

خوانش: 372

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

عفت نظری

جاذبه

عفت نظری 06 بهمن 1395

با آمدنت منظره ها نازشدند

یک دسته ی قوعاشق پرواز شدند

رباعی

خوانش: 570

سپاس: 4

تعداد نظر: 9

او اخم مرا به خنده  وا کرد و رفت

در برف  شبی مرا  رها کرد و  رفت

رباعی

خوانش: 880

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

عفت نظری

ابر

عفت نظری 18 دی 1395

سرد است دوباره لای در وا مانده

دیدم که میان برف تنها مانده 

رباعی

خوانش: 689

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

عفت نظری

گرگ

عفت نظری 14 آبان 1395

گرگ آمده بره های ما را برده

از غصه شدم زرد ،شدم پژمرده

رباعی

خوانش: 1187

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

عفت نظری

می افتد

عفت نظری 14 آبان 1395

با این خبرت درخت پس می افتد

گنجشک به تنگی نفس می افتد

رباعی

خوانش: 1083

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

از زندگی و عالم و آدم سیرم

وارونه شده در آینه تصویرم

رباعی

خوانش: 565

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

عفت نظری

برگ

عفت نظری 14 آبان 1395

این برگ برای که  معما  شده است؟

 در دفتر این درخت غم جا شده است؟

رباعی

خوانش: 1044

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

عفت نظری

خورشید

عفت نظری 14 آبان 1395

از  چهره ی خورشید یقین می ریزد 

از باد صدای دلنشین می ریزد

رباعی

خوانش: 801

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

از چیست که چشم وُ دل ما می سوزد

هم گوش وُ هم گلو وُ پا می سوزد

رباعی

خوانش: 462

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

عفت نظری

تیر

عفت نظری 15 مهر 1395

یا حضرت علی اصغر (علیه السلام)

ای تیر چه شد!جهان بهم ریخته است؟

رباعی

خوانش: 444

سپاس: 2