🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همزبان

(ثبت: 3855) فروردین 26, 1396 

دنبال رفیق و همزبان افتاده
گنجشک دلم از آشیان افتاده 

 پر میزند آهسته به من می گوید
سرماست به جان استخوان افتاده؟!

نظرها
  1. مهران اسدپور

    فروردین 27, 1396

    درود …

  2. فاطمه اکرمی

    فروردین 27, 1396

    دلتون گرم محبت خدا 

    درودها مهربان

    زیبا بود خواندم زیبانگاریتان مانا باشید

  3. مينا امينی

    فروردین 28, 1396

    درودها مهربانو

    زیبا بود

  4. فرزاد امین اجلاسی

    فروردین 28, 1396

    درودها گرامی

    قلمتان همواره رقصان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا