🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با جام خوران روز الست عهد ببستیم

(ثبت: 218809) آذر 19, 1398 
با جام خوران روز الست عهد ببستیم

ما بادهِ عشقیم که از جام الستیم
با خلوتیان همدم و معشوقه پرستیم

دلداده روحیم در این پیکرهِ روح
از دستِ عدو یار بجستیم و برستیم

با خاکی راهی به سویِ یار پرانیم
از روز الست عاشق دلبسته و مستیم

در روح بجنگیم و عدو را به در آریم
در زُهد و عمل فاتح و مردان گذشتیم

از جمع به دوریم و ز مجلس بگریزیم
در جمع کُتب سینهِ اسرار برشتیم

وابسته هجریم که خواهنده وصلیم
در هجر میسر شده از دام گسستیم

ما زاده هجریم و فزاینده عقلیم
با جام خوران روز الست عهد ببستیم

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 19, 1398

    وابسته هجریم که خواهنده وصلیم
    در هجر میسر شده از دام گسستیم

    قلمتان همواره سبز و نویسا

    مانا باشید به مهر بزرگوار💐🙏🙏💐

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا