🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با دوست

(ثبت: 248906) تیر 17, 1401 
با دوست

 

از دلم کاش باخبر بودی

کاش مانند من، ولی، گاهی

چشم بر التماس در بودی

کاش با دوست، دوست تر بودی

می رود عمر ما.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 17, 1401

    درود بر شما
    قلمتان سر سبز و دلتان بهاری باد
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا