🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با زدن پلکی ، به نجوا ، زیرِ لب

(ثبت: 216777) آبان 26, 1398 
با زدن پلکی ، به نجوا ، زیرِ لب

1

کن نگاهی ، حال را بینی ، عیان
کُشت و کشتاری چه ظلمی بینمان

حکمتی باشد که بی چونی چرا
بی گنه خلقی به یغما در جهان

2

گر خرابی خلق گیتی شد نما
عزم جزمی ، رو به آبادی دلا

استواری کالبد داری چو کوه
با مذابی روح ،غمگینی چرا

3

بحرِ دل آن چشم ماهی را طلب
با زدن پلکی ، به نجوا ، زیرِ لب

همنشین اویی شوم آرام جان
تا ز سختی ها رهایی با سلب

ولی اله بایبوردی

01 / 08 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا