🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “با من از عشق بگو”

(ثبت: 267751) بهمن 26, 1402 

 

من به آغوش تو پل خواهم زد
دور خواهم شد از این تنهایی
بوسه خواهم چید از فصل لبت
و در آغوش تو گم خواهم شد.
تو مرا زمزمه کن
با من از لحظه دیدار کمی حرف بزن
و از آن بوسه که لبریز از توست.
با من از وسوسه ی داغ تنت
پشت تاریکیِ شب حرف بزن
با من از عشق بگو
از صدای نفست
و از آن بوسه که باز
از فصل لبم خواهی چید.
با من از “ما” کمی حرف بزن
و از آن لحظه که عشقِ تو درونم جاریست.
من به تو خواهم گفت
با تو این درد کشیدن دارد.
من به همراه تو خواهم آمد
و نخواهم پرسید
اول و آخر این راه کجا خواهد بود.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۱/۲۵

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا