🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با نگاه عاشق چه معشوق اشکبار

(ثبت: 218858) آذر 21, 1398 
با نگاه عاشق چه معشوق اشکبار

حرفها دارم سکوتی اختیار
همچو آن عاشق که در پهلوی یار

عشق را سیری کند با یک نگاه
با نگاه عاشق چه معشوق اشکبار

ولی اله بایبوردی

14 / 09 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا